ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

Ειδικά για το βρεφικό τμήμα θα επισημάνουμε την τρυφερή σχέση που καλείται να αναπτύξει και καθημερινά να ενθαρρύνει, η βρεφοκόμος - βρεφονηπιαγωγός με τα βρέφη. Η ευχάριστη διάθεση και η επικοινωνία μεταξύ αυτών είναι η αρχή για τη μαθησιακή εξέλιξη των μωρών.
Λαμβάνοντας σαν δεδομένο ότι κάθε μωρό έχει τον ατομικό του ρυθμό εξέλιξης, εκείνο που επιδιώκεται αρχικά, είναι η προσφορά ερεθισμάτων ανάλογα με την ηλικία του, παιχνίδια που θα κινήσουν, από την τρυφερή αυτή ηλικία, το ενδιαφέρον του για μάθηση.
Χρειάζεται δημιουργική ικανότητα και επινοητικότητα για να ταξινομηθούν σωστά οι θεωρητικές γνώσεις στα εκπαιδευτικά προγράμματα της κάθε μέρας:
Από το απλό παιχνίδι της βρεφικής ηλικίας προκύπτουν άφθονες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, και κάθε φορά επιλέγουμε το κατάλληλο υλικό.
Η εκπαίδευση σε αυτή την ηλικία αποκτά έδαφος, γιατί γίνεται με τρόπο διασκεδαστικό με ζωντανό, δημιουργικό και εκπαιδευτικό παιχνίδι, όπως επίσης με φροντίδα, μέριμνα, προφύλαξη και επαγρύπνηση.
Τέλος, το παιδί προετοιμάζεται για την ένταξη του σε μεγαλύτερης ηλικίας σχολικές ομάδες.
Η σύγχρονη εκπαιδευτική φιλοσοφία, οι ξεκάθαροι στόχοι, η συνέπεια, η αγάπη και η φροντίδα προς το παιδί είναι τα χαρακτηριστικά του σχολείου μας που στηρίζονται στο υπεύθυνο ανθρώπινο δυναμικό που σας δίνει την εγγύηση για να μας εμπιστευθείτε το παιδί σας.

[kml_flashembed publishmethod="dynamic" fversion="8.0.0" movie="https://magikos-kosmos.gr/panoramas/brefiko.swf" width="550" height="400" targetclass="flashmovie" scale="exactfit"] Get Adobe Flash player [/kml_flashembed]
ΜΕΤΑΒΡΕΦΙΚΟ, ΠΡΟΝΗΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ

Κατά την προσχολική ηλικία το παιδί μπορεί να δεχτεί πλούτο γνώσεων και παράλληλα να ξεκινήσει την ένταξη του στο κοινωνικό σύνολο, αρκεί να του δοθούν τα σωστά ερεθίσματα μέσα από κατάλληλο, για την ηλικία του, εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Η παροχή αγωγής είναι σπουδαία επειδή το παιδί βρίσκεται στη ηλικία κατά την οποία διαμορφώνεται η προσωπικότητα και ο χαρακτήρας του.

Μέσα στον χώρο της προσχολικής αγωγής, το παιδί θα μάθει την αυτοπειθαρχία, τον αλληλοσεβασμό, την φιλαλληλία, την αυτοσυγκράτηση, την ευγένεια, την αξιοπρέπεια, θ' αποκτήσει κοινωνική συμπεριφορά, θα νοιώσει την χαρά της φιλίας, θα μάθει να υπερασπίζεται τον εαυτό του και να περιφρουρεί τα δικαιώματα του, σεβόμενο συγχρόνως, τις υποχρεώσεις του. θα γίνει συναισθηματικά αυτάρκεις, θα μάθει να αναπτύσσει πρωτοβουλίες, θα γίνει ανεξάρτητο και με αυτόνομη προσωπικότητα.

Στόχος μας είναι να καταφέρει το παιδί να γίνει δέκτης και πομπός όλων των μηνυμάτων και των ερεθισμάτων που δέχεται, για την καλύτερη και σωστότερη κοινωνικο-συναισθηματική, ψυχολογική, νοητική και ψυχοκινητική του ανάπτυξη και περιλαμβάνει τα εξής:

Α) Για την ψυχοκινητική του ανάπτυξη το παιδί γνωρίζει το σώμα του, μαθαίνει να το χρησιμοποιεί και να ελέγχει την κίνηση του, μαθαίνει, έπίσης, την αμφιπλευρικότητα και να έχει αντίληψη του χώρου του χρόνου και του ρυθμού με διάφορα ομαδικά παιχνίδια. Με κατάλληλες για την ηλικία του σωματικές ασκήσεις, με κινητικό παιχνίδι, με ομαδικά και ατομικά αθλητικά παιχνίδια και συνεχή ιατρική παρακολούθηση, υποστηρίζεται η σωματική ανάπτυξη του παιδιού.

Β) Για την κοινωνικο-συναισθηματική του ανάπτυξη το παιδί γνωρίζει και έχει επαφή με άλλους, μαθαίνει να δημιουργεί σταθερές σχέσεις, αποκτά την αίσθηση της ευθύνης και αναπτύσει την αυτοπεποίθηση του, την αυτοσυγκράτηση και την ανεξαρτησία του. Μαθαίνει να είναι κοινωνικό, να έχει ευγένεια και να επιλύει ειρηνικά τις διαφορές του. Παράλληλα δημιουργείται ευασθησία για την προστασία του περιβάλλοντος και με διάφορες εκδηλώσεις και παιχνίδια μαθαίνει να αγαπάει και να σέβεται την φύση και τα ζώα.

Γ) Για την αισθητική του ανάπτυξη το παιδί μαθαίνει να έχει προσωπικό γούστο αλλά, κυρίως, ενθαρρύνεται να είναι, το ίδιο δημιουργικό αλλά και να εκτιμά την ομορφιά της φύσης και των πραγμάτων. Μια σειρά από αισθητικές και δημιουργικές ασχολίες παρέχονται στο παιδί όπως ζωγραφική, πλαστική, πηλός, κολάζ, κατασκευές, τύπωμα, χορός, θεατρικό παιχνίδι, παντομίμα, δραματοποίηση, κουκλοθέατρο και θέατρο σκιών.

Δ) Για την νοητική του ανάπτυξη το παιδί ενθαρρύνεται να μαθαίνει, να έχει περιέργεια για πράγματα που δεν γνωρίζει, να χρησιμοποιεί την ελληνική γλώσσα για να εξηγεί τι θέλει. Με διάφορες ασκήσεις μαθαίνει να καταλαβαίνει τις ομοιότητες και τις διαφορές , να διακρίνει χρώματα, σχήματα, μεγέθη, μορφές, το βάρος και την σύσταση της ύλης. Επίσης, προσφέρονται στο παιδί τα σωστά ερεθίσματα έτσι ώστε να χρησιμοποιεί σωστά και να οξύνει τις αισθήσεις του.

ΠΡΟ-ΠΡΟΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ

Το προ-προνηπιακό τμήμα, φιλοξενεί παιδάκια ηλικίας 3-4 ετών.

Όλη η ενέργεια των παιδιών και η ανάγκη για κίνηση, συνδυάζεται αρμονικά με παιχνίδια και μαθησιακούς στόχους.

Μέσα από ένα πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα με δραστηριότητες εικαστικών, μουσικής, λόγου, προγραφής (χειρισμός μολυβιού, ψαλιδιού), προαρίθμησης, περιβάλλοντος, θεατρικού παιχνιδιού, κουκλοθεάτρου, δανειστικής βιβλιοθήκης, τα παιδιά προετοιμάζονται σωστά ώστε να ακολουθήσουν στο προνήπιο.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Καλλιτεχνικές

Κατασκευές με χρήση ποικίλων υλών όπως: πυλός, ζυμάρι, φελλός, ύφασμα, μαλλί, χάντρες, ξύλο κ.α. Ζωγραφική και εκμάθηση διαφόρων τεχνικών: κολάζ, Μπατίκ κ. α.


Θεατρική αγωγή

Κουκλοθέατρο, θεατρικό παιχνίδι, θέατρο σκιών, παντομίμα κ.α.


Ανάγνωση Βιβλίου

Μέσα από την βιβλιοθήκη της κάθε τάξης, τα παιδιά μαζί με τη δασκάλα διαλέγουν εκπαιδευτικό βιβλίο ή παραμύθι , η επιλογή των οποίων έχει γίνει με βάση τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες των παιδιών, την ποιότητα και την αισθητική αξία των βιβλίων, με σκοπό να παρακινήσουν την φαντασία των παιδιών και να αντλήσουν, εύκολα, υλικό από αυτά.


Γνωριμία με την φύση

Επισκέψεις σε ανάλογους χώρους όπως: Ζωολογικός κήπος, Μουσείο Φυσικής Ιστορίας κ. α. Γνωριμία με τα φυσικά φαινόμενα μέσα από πειράματα που γίνονται από τα ίδια τα παιδιά.


Ευαισθητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος

Με πρόγραμμα ανακύκλωσης, με χρήση άχρηστων υλικών, με διατήρηση της καθαριότητας του περιβάλλοντος, με επισκέψεις σε ανάλογους χώρους κ.α.


Γνωρίζουμε τον κόσμο γύρω μας

Παιδιά απ'όλο τον κόσμο. Κράτη — Φυλές.


Γνωριμία με τα επαγγέλματα

Επισκέψεις σε διάφορους χώρους εργασίας.


Χορός- Ρυθμική γυμναστική

Μουσική τέχνη

Καλλιέργεια φωνητικών δυνατοτήτων, μουσικά παιχνίδια και κατασκευές μουσικών οργάνων.


Κοινωνικές Δραστηριότητες

Παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων σε Αθηναϊκούς θιάσους και θιάσους σκιών.


Μουσειακή Αγωγή

Επίσκεψη και ξενάγηση των παιδιών σε παιδικά μουσεία.


Ελεύθερος χρόνος- Ψυχαγωγία

Προβολή διαφανειών (slides) κουκλοθέατρο, παιχνίδι στον κήπο, επισκέψεις σε παιδικούς χώρους, ελεύθερο παιχνίδι, παιδικά γενέθλια, κ.α.


Έκθεση ατομικών και Ομαδικών εργασιών των παιδιών στο τέλος της χρονιάς.

Emergency call 34 555 666 788